2010-10-27
 18:32:41

frågor och svar!

Var det planerat?
Ja

Hur reagerade släkt och vänner?
Min mamma vart väll inte så glad, Hon tyckte att vi skulle göra abort, Men nu är hon mer positiv till det!
Min släkt vart väll glad, Förutom mormor och morfar som tycker det är för tidigt.
Jennys mamma tyckte att det var tidigt o menade att abort vore bra, Men hon sa att hon skulle stötta oss i vilket fall, Och idag är hon väldigt positiv till det.
Hennes släkt vart glad och positiva till det
//Mathias

Bor du och Mathias själva eller bor ni fortfarande hemma båda två?
Mathias och Jag bodde tillsammans i en etta på Gideonsberg i Västerås, Men eftersom både jag och Mathias är så unga så bestämde vi redan tidigt i graviditeten att flytta hem till min mamma, där vi kunde bli stötta och ompysslade som vanliga tonårigar! Så nu bor vi hemma hos min älskade moder och här trivs vi, Men vi planerar att flytta här ifrån när bebisen är några månader! Får se hur vi har det med pengar då.
//Jenny

Vilket år är Mathias född, Vilket år är du född?
Mathias - 1992 och Jag - 1995

Hur ska du göra med skolan?
Jag vet inte riktigt än, Men det är inte så att jag behöver gå om nian utan jag klarar mig väl och slipper börja om. Har pratat med SYV om hur jag ska göra, hon tyckte jag skulle söka ändå. Tänker vara hemma med barnet minst ett år och sedan börja plugga. Eftersom jag vill ha en utbildning, isåfall blir det Livsmedels-linjen! 
//Jenny

Ska ni ta reda på om det blir pojke eller flicka?
Vi tror inte det, Iallafall inte i nuläget, Dom säger ju inte här i västerås vad det är för kön på ultraljudet, så man måste åka till stockholm privat och kolla upp det, Vilket jag och Jenny inte vill göra, Utan vi tar det helldre som en överaskning!
//Mathias

Vilka namn har du funderat på?
Vi har funderat på ett antal namn, men de namnen vi riktigt har fasnat för är, Julia & Leon
Men ibland kan det ju bli så när bebisen kommer att man ändrar sig eftersom den inte ser ut som de namnet man kanske har bestämt sig för.
//Jenny

Hur kom ni fram till att behålla barnet?
Vi hade tidigt i vårat förhållande snackat om att vi skulle skaffa barn. Man kan säga att det var planerat efter som vi börjat pratat om det och efter 6 månaden vi varit tillsammans så började jag ta graviditets test i hopp om att bli gravid, men ingenting hände, vi började längta och köpte smått så bebis tröjor osv. Men 2 Juli 2010 då small det, Jag var gravid. Och vi bestämde oss att efter allt längtande att behålla barnet och det är vi väldigt nöjda med just nu :)
//Jenny

Hur reagerade Mathias?
Jenny skrek "Mathias, Kom snabbt" O då visade hon mig att graviditetsstickan var +, Jag skrek och hoppade och dansade, Grannarna undrade nog vad jag höll på med. Det var en av dom lyckligaste stunderna i mitt liv
//Mathias


Sara
PUBLICERAT: 2010-10-28, 21:04:09 | URL: http://alisonn.blogg.se/

hur länge har ni vatt tsms?


Mathias & Jenny
PUBLICERAT: 2010-10-30, 11:31:12

1 år den 8;e November:)




Elin
PUBLICERAT: 2010-10-30, 15:59:16 | URL: http://baksakens.blogg.se/

Hej! Jag har också bf 24 mars 2011! Jag har länkat din blogg i min, jag hoppas det är okej? Annars tar jag bort det.. Men tycker det är himla kul att följa dig eftersom vi har samma bf!

Mvh Elin


Jenny och Mathias
PUBLICERAT: 2010-11-01, 13:20:40

Ja självklart är det okej:) vad kul att vi har samma datum :)


Sara Gadd.
PUBLICERAT: 2010-11-09, 23:12:02 | URL: http://saragaddii.blogg.se/

hej! allt bra med dig ikväll?:)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: