2010-11-23
 16:22:41

utvecklingssamtal

Hej bloggen, Var hemma från skolan idag. Men åkte iväg till skolan för utvecklingssamtal kl.12 , Och det gick superbra! Eleverna på min skola har börjat undra varför jag aldrig är i skolan (i min skola går det ungefär 30 elever, det är en privatskola) Så efter att jag åkte hem så skulle min mentor berätta för min klass. PINSAMT! Men det gör ändå ingenting , för jag känner inte eleverna. o de är så små för mig, eftersom de är jag o en till nia i skolan så alla andra e små ;)

Vi drog till Älsklings skola o pratade med SYV- och sedan drog vi ned på stan , eftersom förra julen fick älskling ett presentkort av mig på TEAMSPORTIA. som går ut om några veckor, haha! så han blev bara tvungen o köpa något. för att två hundra inte skulle försvinna som en vind! Sedan gick vi in på hm och kollade kläder vi skulle köpa på fredag, ska köpa en stickad tröja och en t-shirt . Och det var mamma kläder såklart, eftersom jag inte kan ha vanliga kläder längre :( Sedan "råkade" vi gå förbi baby-avdelningen och där fanns det en stickad cardigan som jag har !fast i Mini! oh . 50 kr, extra pris. Innan skulle den kostat 150. Och såklart visade jag hundögonen för älskling o han betalade (A)<3

Nu blir det skräckfilm! , har lovat att titta! Men hadet så bra / Massor av kramar, Jenny




Så här fint blir ett smygfoto på älskling, när han pratar förfullt!


Jennie
PUBLICERAT: 2010-11-24, 17:57:48 | URL: http://mackansflicka.blogg.se/

hehe för söta är ni <3



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: