2010-11-21
 19:42:51

tur att det finns en ängel inom oss alla.

Hej bloggen! Jag vet verkligen inte vad jag ska skriva i detta inlägg, är förkrossad. Min älskade farfar ligger inne på sjukhuset, vet bara att det står mellan liv och död. Vilket jag inte mår så himla bra utav, .. Har inga krafter kvar känns det som och jag vet bara att det är tur att det finns en ängel inom oss alla, .. och vad jag menar med det är att de är tur att jag haft en sådan ängla person som min farfar, som jag genom min barndom skrattat och gråtit ihop med! Han och jag liksom, farfar o hans Jempa! de minnerna vi delat är värt guld!

Jag vill också berätta att jag har skaffat en fotoblogg , för att utvigda mina "talanger" innan bebben föds och då jag kanske inte har tid att göra det jag vill göra! Så nu börjar mitt projekt med fotobloggen, men jag kommer fortfarande att vara aktiv här !, så ni behöver inte oroa er! 

Jag och älskling var på stan i fredags och tog en shopping runda! Då vi hittade denna bebbe pjyamas ! Hur söt som helst! Ville verkligen ha den, trotts att de blir en pojk så ska han ha den :) hihi. Min lilla älskling Mathias såg en superman dräkt , och den blev han super kär i , ska ta o köpa en sådan åt han i vuxen storlek sen ;) haha.

Ber om ursäkt också att jag inte varit så aktiv nu i helgen, men har inte mått så bra pågrund utav farfar och att jag haft ont i hela kroppen! Var hemma från skolan torsdag och fredag, hade så ont i ryggen o magen att jag höll på att krivera!,

Förresten behöver jag inte gå om nian, utan jag ska gå IV. jag vet att Iv- har ett sådant "ryckte" att om man går där är man en sjujävla tönt, men jag ska iallfall gå där, pågrund utav att jag inte hinner plugga ihop mig 8 godkända ämnen sen när bebben kommer! Så jag kommer gå där efter jag vart hemma med våran plutt ett år ungefär och sedan börja IV!

Vet inte vad jag ska skriva mer, men ha det iallfall så bra :)  PS! ikväll blir det BECK :) / Massor av kramar från Jenny


Carro - Bf 23 feb
PUBLICERAT: 2010-11-22, 10:35:00 | URL: http://carroscaroline.blogg.se/

usch, hoppas att det blir bättre med din farfar snart!



tyvärr blir man nog sedd som en lodis när man går IV. men dom flesta hamnar där för att dom skiter i skolan. du tar ansvar och får klart dina betyg för att du faktiskt gjorde något viktigare under tiden. min kompis fick två barn under gymnasiet och hade uppehåll, hon tog studenten ändå och har klarat sej superbra! det kommer du med göra. Så tänk inte så när det gäller dej och iv, tänk att du faktiskt är en ansvarsfull mamma! :)


isabelle arrenius
PUBLICERAT: 2010-11-22, 19:05:04

hej min vän!

Hur är det med dig? det var ett tag sen. Lust att dra någon fika någon gång på stan:)? skulle vara så kul att träffa dig igen. puss


Jenny & Mathias
PUBLICERAT: 2010-11-23, 15:36:57

Carro, Ja hoppas jag hoppas också det blir bättre med han! Ja jag kommer nog komma in på den linjen jag vill, hade utvecklingssamtal idag (23/11)Då jag hade Vg i vissa ämnen!!



Bell, Hej gumsan! Ja det var länge sedan, Jo det är bra. Ja det skulle va skit kul, det är bara att bestämma någon dag så ses vi ! Kramis! :)





KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: