2010-11-25
 18:33:27

bilder från blivande familjen Hjort :)

Hej bloggen! Nu har bebben sparkat hela tiden, så jag har lite ont i magen! Men älskling gjorde mig på glatt humör, han ville ta kort :) Så nu kommer det härliga o mysiga magbilder o pussbilder från blivande familjen Hjort :)
Imorgon klockan 7 på morgonen drar vi hem till Monika (älsklings farmor, o blivande gammel farmor) Det ska bli mysigt och härligt att bara få komma bort från stan. Sedan ska jag och älskling vara "värdar" typ på Julmarknaden i Baggbro, (ligger utanför skinnskatteberg,västmanland) och Monika ska vara tomtemor :) 

Har inte så mycket mer och skriva, Men ni får ha det bra, så skriver jag mer imoorgon och i helgen ! / Kram Jenny


Jennie
PUBLICERAT: 2010-11-25, 19:36:10 | URL: http://mackansflicka.blogg.se/

Iiiiw gud vad söööta ni äääär ...


nathalie
PUBLICERAT: 2010-11-26, 10:26:43

ni är verkligen ur gulliga tillsammans! jag längtar verkligen tills din förlossning, så roligt att f å följa din graviditet! :D


Sara
PUBLICERAT: 2010-11-29, 13:59:11 | URL: http://alisonn.blogg.se/

hur går det?

när blir det frågestund?

för jag är väldigt nyfiken på många saker !


S
PUBLICERAT: 2010-11-30, 21:25:03

hejhej :)

kom in på din blogg och gillar den starkt.

kul och följa dig under din graviditet.

jag såg att du är beräknad till mars 2011, jag är beräknad till april 2011 också ung blivande mamma :) skriv gärna mail hade varit kul och prata och följa varandra genom tiden. önskar dig all lycka.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: