2010-12-02
 16:37:47

misslyckad familjegrupp.

Hejsan, .. blev en misslyckad familjegrupp, elr dock mer pinsamt ;o Det var bara jag och Mathias som åkte dit, haha. Så vi blev ensamma med barnmorskan, o hon pratade lite grann om förlossning o vi frågade frågor. Men det var okej, hon skulle höra av sig till oss nästa gång ifall de inte skulle bli något mer. , Måste bara få säga , ganska misslyckat eftersom det var första gången o allt. Hehe. Men hoppas det blir något nästa gång.

Måste också få säga att jag har varit väldigt dålig denna vecka, inte sjuk! utan mer åt det dumma hållet, har varit hemma från skolan hela veckan. Iförsig mådde ja såg där mån-tis o i onsdags ... försvann farfar, så jag har nog en ganska bra andledning, Men jag mår faktiskt så pass bra att jag skulle kunna gå till skolan. Men jag har bara inte haft kraften nog lix. Men nästa vecka ska jag gå hela veckan. Mamma o jag ska göra ett avtal med varandra, att om jag sköter skolan ända tills jullovet så ska hon bjuda mig på Indiana och om jag inte går till skolan ska jag bjuda henne. hehe. Så det är bara att ge sig av då, + att min bror ska kanske börja i min skola ;) yes! då har man en liten polare ! haha

Tänkte göra ett litet inlägg om den vecka jag är i nu! Men de gör jag i ett annat inlägg, så jag skriver nog mera imrån! Ni får ha det så gott! / Kram Jenny


Sara - abort blogg
PUBLICERAT: 2010-12-02, 20:12:19 | URL: http://alisonn.blogg.se/

Kan du inte lägga upp en bild på magen?



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: