2010-11-16
 13:46:26

Många säger att det blir en tjej.

Hej bloggen! Var på shopping-tur med blivande mormor Maria och blivande lossas gammelmormor Bibbi! Hittade inge speciellt förutom en söt body och en pjyamas till bebben, som älskade bibbi betalade! <3 Vi drog vidare till en secondhand butik och morsan köpte julgardiner! Nu står hon vid spisen o lagar köttfärs o pasta! Mums!

Mådde b*js igår, hade ont i ryggen så jag trodde jag skulle gå av. Älskling masserade mig, smörjde in mig med Voltaren och morsan masserade, och inte blev det bättre. Nu har jag endast ont i svanskotan som vanligt och på sidan av ryggen.

Många säger att det ska bli en tjej. Vilket jag tycker är bra! Eftersom både jag och älskling egentligen vill ha en flicka, men om de kommer en pojk så blir det lika bra! Men vad det än blir så blir det en sprallig bebbe! Både på ultraljudet på akuten och hos barnmorskan när vi skulle ta hjärt kontroll så sparkade den för fullt! Och vilket jag också känner av själv ! Så fort jag lägger mig ned och försöker vila en stund så sparkas det och rör sig :) vilket jag tycker är hur mysigt som helst!

Jag lägger ut en bild om hur det är i vecka 22 senare, eftersom jag måste vila lite . Har fortfarande ont i ryggen min!

Men ni får ha det så bra o tack för att ni läser dagligen. blir alltid lika nöjd när jag ser statistiken på hur många som läser :)  / Kram Jenny


Sara
PUBLICERAT: 2010-11-16, 16:40:23 | URL: http://alisonn.blogg.se/

frågestund?


Hanna
PUBLICERAT: 2010-11-17, 02:15:13

Tänkte bara nämna att VOLTAREN får man inte använda under grav annat en om läkaren har sagt d.


Jenny & Mathias
PUBLICERAT: 2010-11-17, 08:16:58

Hanna, stod på förpackningen att de var okej, bara de inte sista 3 månaderna. men gjorde bara på svanskotan o tuben är ändå slut,



Sara, frågestund?



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: