2010-11-13
 16:33:48

lan på älsklings skola.

Hej bloggen, jag förstår meningen med att sitta vid datorn några timmar, men en hel helg? och samma spel och sitta o knappa, vad är det för mening liksom? Nu sitter jag och min bror här och väntar på att älskling ska spela färdigt ett spel , sedan ska vi åka hem! jag menar , jag längtar hem! 

Morfar och lossas mormor Bibbi var över och fikade idag, fick ett par söta strumpor och en kofta + byxor att ge bebben. Synd som det var så hade redan vi en sådant par av koftan och byxorna, fast i nyfödd storlek och hon köpte storleken större. Vilket var bra, så vi kunde spara tills den växt ur den vi har!

Ska hem och försöka vila mig och ta det lungt, känns som jag inte sovit på hela natten. Vilket jag mår dåligt utav. Bebisen är nog lite trött som mig, eftersom jag inte känt av så många sparkar idag, hon/han kanske ligger o sover :)

Men jag skriver nog mera när jag kommer hem, ha en bra dag/kväll , kram Jenny :)


Ellinor
PUBLICERAT: 2010-11-14, 10:21:53 | URL: http://sommarmamma.blogspot.com/

Det är helt sjukt vad de växer! När Milan var 3 månader hade han gått upp TRE storlekar!!! Från storlek 44 till 62!


Jenny & Mathias
PUBLICERAT: 2010-11-14, 17:56:03

Oj storlek 44, blev barnet för tidigt föddt? :o Ja det är helt sjukt vad alla tjatar också, "köp inte för litet blablabla" men det förstår man säkert inte nu , utan de kommer väll sen, då man inser att shit vad pengar man lagt ned på nyfödd-storlek! :o


nathalie
PUBLICERAT: 2010-11-14, 19:12:52

kommer ni ta reda på vad det är för kön på bebisen? :)


Jenny & Mathias
PUBLICERAT: 2010-11-15, 09:54:37

Nej det kommer vi inte, utan vi väntar o ser vad det blir :)


UF-nappen
PUBLICERAT: 2010-11-15, 15:40:04 | URL: http://ufnappen.blogspot.com

Hej! Vi är tre tjejer som går i Jensen Gymnasium Västra i årkurs tre och vi läser kursen Ung Företagssamhet. I den kursen är uppgiften att starta ett eget företag, på riktigt!



Vår affärsidé är att tillverka en specialdesignad napp där en del av vinsten ska gå till Hjärtebarnsförbundet som arbetar för att hjälpa hjärtsjuka barn.



Det skulle vara jätteroligt om du kunde kika in i vår blogg, ufnappen.blogspot.com, och kanske tycka till lite om vårt företag samt ge lite tips då du snart ska bli mamma och antagligen vet vad du vill att ditt barn ska ha för typ av napp. :)



Tack för hjälpen!

UF-nappen - Julia, Elin och Caroline





KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: