2010-11-03
 10:10:16

jag saknar min farfar!

Hej alla läsare, Inatt sov min älsklings kompis Stoffe och morbror Daniel över här. Mycket trevligt!

Har sovit som en stock inatt, men lite oroligt faktiskt. Har haft lite små ont i magen och varit ultra kissnödig .. As jobbigt. Hatar att vara kissnödig ständigt.

Världens tråkigaste väder, det regnar. Hur värdelöst som helst. Tröttnar bara jag tittar ut genom fönstret. Ja just ja jag lovade min bror och älskling att gå till vallby museumet men får se om de blir så nu när det ös regnar. 

Magen har vuxit, .. tror jag ! ;) Haha. Har nästan börjat känt hur den växer lite granna. På fredag är det endast 20 veckor kvar och jag längtar! :)

Skriver mera sen , ha en bra dag kram Jenny :)



andrea
PUBLICERAT: 2010-11-04, 10:52:34

hej , kul med din graviditet :)

Har du fått många negativa blickar ?

Jag har fått det trots att jag är 18 . Men endel tycker att man ska vara 30 , och då får dom tycka de ;)

Lycka till med allt :)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: