2010-11-10
 12:16:13

akuten igår!

Igår blev det akuten för min del, fick oerhört ont i magen. Det har suttit i sen i Lördags kväll, men släppte aldrig, så igår fick jag åka in pågrund utav det blivit värre. Älskling och mamma följde med in, i hopp om att det verkligen inte hade hänt något, fick vänta först 1,5 timme innan vi fick ta blod prov osv. Sedan två timmar på svar, sedan fick vi vänta yttligare och tillsammans väntade 6,5 timme. 
De tog ultraljud för att se om bebisen mådde bra, det gjorde den och det var inga fel alls, hjärtat slog som det skulle och den rörde på sig. Både jag och Mathias blev lättade och sedan fick de ta prover om de skulle vara mina njurar, men det var inge fel där heller. Men om det skulle bli värre skulle vi få åka in idag och då skulle de ta yttligare prover, men nu på morgonen har det känts bra.

Jag tror att vi får en sprallig unge, på ultraljudet igår så var den som en liten groda, sparkade med både armar och ben hit och dit. hih :)

Har glömt att skrivit att jag och älskling firade ett år i måndags ! <3
På kryssningen påväg till helsingfors. Det var verkligen en hur mysig upplevelse som helst! Gick i helsingfors och köpte bebiskläder och fönstershoppade, det var riktigt kul! Älskling köpte någon banandricka haha, och jag smurfardricka på Smarket där och det var verkligen hur länge sedan som helst man köpte en smurfardricka, sist jag åkte båt med mormor och då var jag typ 6-7.

Tack älskling iallfall för ett helt fantastiskt år, trotts att jag skriver det så här långt efter. Jag älskar dig gubbsen<3 du och jag föralltid <3
Ha en bra dag / Kram Jenny


linda
PUBLICERAT: 2010-11-11, 20:45:35 | URL: http://linda-.bloggplatsen.se

kul att ha hittat en som ska ha bebis nästan samtidigt! :) jag ska ha 6e mars :D



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: